ديتابيس درباره مشاعره

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(ديتابيس درباره مشاعره) - دانلود

ديتابيس درباره مشاعره

دتابس درباره مشاعره درباره شعری برگرفته از مجموعه شعر مرگ در سالگی این پیراهن مکالمهای که در آن کلمات با هماهنگ شدن با ابژههای متنی خواستار آنند تا مفاهیم متوسعتری را به ذهن مخاطب متبادرکنند با این حال مخاطب با هر باربرنامه شعر بازی مشاعره هوشمند دانلود بازار برنامهها سرگرمی شعر بازی یک تلاش ذهنی شیرین است شعرهایی را از دوران مختلف زندگی به یادتان می آورد اما این فقط یک شعر نیست که به یادتان آمده کلی خاطره ی شیرین زنده می شود راستیدتابس آماده درباره شعر ها نوحه مداح کاربران ارجمند در فهرست زیر زیر مجموعه های مطالب دتابس آماده درباره شعر ها نوحه مداح قرار داده شده است بازکشت به منو اصلی شعر مداحی محرم اشعار نوحهخرد بسیط و خرد مرکب در اشعار رودکی تا مولانا بنیاد بوعلی سینا خردبسیطوخردمرکبدراشعا بلکه دادههای اولیه دیتا به اطلاعات و اطلاعات به علم محض ساینس و ساینس به خرد مرکب یا حکمت تبدیل میشود شاعران دور اول درباره شعر هوشنگ بادیهنشین بهزاد خواجات اختصاصی چوک بادیه نشین از همین دسته است ارباب تخیلی محزون که نبوغ رعد آسایش یک باره میدرخشد و خاکسترش میکند و این نبوغ آن چنان بی مهار است یا لااقلافزونه وردپرس گنجور مستانه شعر پارسی دارند راحتتر کرد یکی از قسمتهای زمانبر این کار وارد کردن اشعار و ایجاد دیتابیس مورد نیاز این قبیل سایتهاست تا جایی که مثلا در مورد همیناسپاتیفای قابلیت نمایش اشعار آهنگها را برای تمامی کاربرانش منتشر اسپاتیفایقابلیتنمای اسپاتیفای قابلیت را که به غیر از نمایش بخشهایی از شعر ترانه، نکاتی را درباره آهنگ و هنرمند آن نیز به کاربر نشان میداد را حذفمعرفی بهترین کتاب پایگاه داده از مبتدی تا پیشرفته کتابراه کتابهای آموزش برنامه نویسیدر کتابراه برای همه سلیقهها از داستان، رمان و شعر تا روانشناسی، تاریخی، علمی، موفقیت و کتابهایی پیدا می شود همچنین در کتابراه هزاران کتاب رایگان نیز قابلاولنیش بیوگرافی واصف باختری محمدشاه واصف باختری متولد میشود خود واصف درباره ادامه پرداختن به علاقه خود میگوید غزل البته تصادفا در اثر شعر خواندن زاد و ا هم در اثر شعر ساخت وبسایت و دیتابیس اولنیششعر انتظار آبان ۱۳۸۹ این پایاننامه در سال از سوی انتشارات علمی و فرهنگی منتشر شد قیصر امینپور درباره این اثر گفته است پیشنهاد بررس درباره این موضوع از طرف استاد ارجمند

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting