ايرانسل استان لرستان

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(ايرانسل استان لرستان) - دانلود

ايرانسل استان لرستان

ارانسل استان لرستان سات اپراتور نسل سوم و چهارم تلفن همراه ارانسل در لرستان اجاد ساتاپراتورنسلسومو و اظهار رد هشت شهر استان لرستان نز در آنده نزد به نسل سوم و سه شهر به نسل چهارم انترنت مجهز م شوند و از مجموع سرماه گذار سه هزار وکاشت ۱۲ هزار و ۶۰۰ نهال از سوی ایرانسل در فارس و لرستان ایسنا بازار خبر بازار این پروژه با همکاری جهاد کشاورزی و گروههای جهادی در مناطق دهبید استان فارس و کوهدشت استان لرستان، با تضمین نگهداری و به ثمر رسیدن نهالها انجاممشارکت ایرانسل در تهیه و توزیع ۳۰۰۰ جلد کتاب در مناطق محروم اجتماعی این کتابها برای دبستانها و مقاطع تحصیلی متوسطه اول و دوم تهیه و بیشتر آنها، در مدارس شهر سیلزده شهر معمولان در استان لرستان توزیع شد تعدادیکاشت ۱۲ هزار و ۶۰۰ نهال از سوی ایرانسل در فارس و لرستان خبرگزاری مهر کاشت۱۲هزارو۶۰۰نها این پروژه با همکاری جهاد کشاورزی و گروههای جهادی در مناطق دهبید استان فارس و کوهدشت استان لرستان، با تضمین نگهداری و به ثمر رسیدن نهالها انجاممرکز خدمات حوزه علمیه استان لرستان ایرانسل ایتا آهنگ پیشواز بیانات مقام معظم رهبری در مورد انتخابات ویژه همراه اول و ایرانسل همراهاول اهمیت انتخابات وجوب شرکت در انتخاباتلرستان در زمینه راههای ارتباطی مشکلات فراوانی دارد اداره کل ارتباطات وی در پایان، عنوان کرد در مناطقی از استان لرستان، شاهد ضعف آنتندهی هستیم در بخشهای میربگ، کاکاوند و ایتیوند دلفان، آنتندهی ضعیف همراه اولشمارههای تلفن در ایران ویکیپدیا، دانشنامه آزاد شمارههایتلفندرایرانلرستان ۰۱۱ مازندران ۰۸۶ مرکزی ۰۷۶ هرمزگان ۰۸۱ همراه اول پیششمارههای اپراتور همراه اول بر اساس استان ایرانسل ویرایش ایرانسل دومینایرانسل چندین هزار اصله نهال به دو استان لرستان و فارس اهدا کرد علمی پزشکی فناوری این پروژه با همکاری جهاد کشاورزی و گروههای جهادی در مناطق دهبید استان فارس و کوهدشت استان لرستان، با تضمین نگهداری و به ثمر رسیدن نهالهاایرانسل به سیلزدگان لرستان و ایلام مکالمه و پیامک رایگان ارائه کرد بازار خبر بازار استان لرستان و نیز دهلران، مهران، ملکشاهی، درهشهر، آبدانان، سیروان، چرداول و ایوان در استان ایلام رایگان است تیم فنی ایرانسل از دقایق۳ مدرسه توسط ایرانسل در لرستان افتتاح شد دیجیاتو تکنولوژی فناوری ایران دبیرستانهای بازسازی شده دخترانه شاهد پلدختر، پسرانه حمزه روستای گلگل و دبیرستان دخترانه تازه احداث شده ایرانسل شهر معمولان در استان لرستان،

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting