محاسبه قطر کلکتور

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(محاسبه قطر کلکتور) - دانلود

محاسبه قطر کلکتور

محاسبه قطر کلکتور نحوه محاسبه متراژ و سایز لوله کشی گاز با جدول پایپ بازار همه مقالات برای محاسبه متراژ لوله کشی گاز بایستی هر سایز لوله کشی جداگانه متر شده و در نهایت هر قطر لوله به صورت مجزا لیست شود معمولا در ساختمانهای دارای کنتور تفکیکیمحاسبات کلکتور تخت خورشیدی مزان انرژ تابش خورشد بدون متمرز ردن در بهترن شراط عمل ، حدود وات بر متر مربع است و با شراط جو تغر م ند دامنه طول موج تابش ه از نقطه نظر ت در ت ت ره ر ورود و در ز رادل ان دو چگونه یک سیستم کلکتوری گاز اندازه گذاری می شود گاز و گازرسانی پرسش و پاسخ متداول اندازه گذاری انشعاب هر کنتور از کلکتور لوله رابط کنتور، شیر قفل شونده ، جانشین کنتور و شیر اصلی مصرف از جدول زیر با توجه به نوع کنتور استخراج خواهد شدچگونگی ساخت کلکتور ویرگول چگونگی ساخت کلکتورفاصله بین انشعابها و طول کلکتور براساس تعداد خروجیها و ورودیهای کلکتور و قطر لولههای انشعاب تعیین میگردد و باید به گونهای طراحی و ساخته شود تا امکان تعویضتاسیسات نحوه محاسبه قطر کلکتور حتما سیو کنید که روزی نحوه محاسبه قطر کلکتور حتما سیو کنید که روزی بدرد تون میخوره محاسبه سایز لوله کشی رادیاتور قسمت۴ آپارات در این ویدیو که بخش چهارم از مجموعه ۵ ویدیو درباره محاسبات و انتخاب رادیاتور و پکیج، لوله کشی و جانمایی رادیاتورها و جعبه کلکتور برای یک ساخت کلکتور موتورخانه کلکتور رفت و برگشت موتورخانه توانار در گام سوم ساخت کلکتور موتورخانه باید تعیین کنید که هر انشعاب در کدام قسمت لوله اصلی قرار بگیرد از آنجا که در مرحله اول قطر انشعابات تعیین شدهمحاسبات سرانگشتی ویژه مهندسین تاسیسات مکانیکی همیار ناظر تاسیسات مکانیکی کلکتور افت فن کویل افت کندانسور محاسبه انتقال حرارت قطر لوله انبساط چیلر بایگانیهای محاسبه قطر کلکتور آب نمایندگی فروش لوله و اتصالات محاسبهقطرکلکتورآبکلکتور چیست یک وسیله ای میله ای شکل است که در زیر آن تعدادی خروجی وجود دارد که بر روی آنها شیرها نصب می شود و ابتدا و انتهای آن باز می باشد

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting