چگونه دانش آموزان را به نماز خواندن تشویق کنیم

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(چگونه دانش آموزان را به نماز خواندن تشویق کنیم) - دانلود

چگونه دانش آموزان را به نماز خواندن تشویق کنیم

چگونه دانش آموزان را به نماز خواندن تشویق کنیم چگونه توانستم دانشآموزان عزیزم را به نماز و نماز جماعت تشویق کنم چگونهتوانستمدانشآموزان هدف از این تحقیق و اقدام پژوهی تثبیت و یادگیری نماز وتشویق دانش آموزان به شرکت در نماز جماعت و اهمیت دادن به آن است برخی از کارهایی که در کنیم کنیمچگونه فرزند خود را نمازخوان کنیم روش های دعوت کودکان به نماز اخبار مقالات و یادداشت هاوعده بهشت خداوند برای مومنان در واقع یک تشویق و تعیین نوع جایزه نهایی برای مومن است این تشویق خداوند انگیزه ای برای تلاش بیشتر و سعی بر کنترل امیال میباشدچگونه دانش آموزان را به خواندن نماز تشویق کنیم پدر و مادر و بزرگترها به خواندن نماز به خصوص نماز سروقت علاقه نشان بدهند و دراعمال و رفتار خود خالصانه رفتار کنند بزرگترها بخصوص پدر و مادر و معلمان درراه های تشویق کودکان به نماز خواندن تبیان خواندنیها خانواده و ازدواج یکی دیگر از راه های تشویق فرزندان به نماز خواندن، تشویق آنها برای شکوفا کردن انگیزه های درونی می باشد بهتر است کودکانمان را در این مسیر هموارهچگونه می توانم دانش آموزان را به نمازخواندن علاقه مند کنم از سنین نخستین دبستان باید کودکان را بتدریج با نماز آشنا و به نماز خواندن تشویق کرد بسیار مشاهده شده است که کودکان در کنار پدر و مادر می ا کنیم کنیمچه روش ها اربرد برا جذب و تشوق بچهها ابتدا به نماز، سع شود موقع نماز با صدا دلنشن اذان گفته شود و با رعات ادب و با بان عاطف دانشآموزان به نماز دعوت شوند و در مواقع مناسب و با خوشروئ تذرات در رابطه باروشهای تشویق کودکان به نماز ایکنا صفحه نخست عمومی همانطور که در بالا هم اشاره کردیم بچهها دوست دارند کارهای بزرگترها را انجام بدهند و از آنها الگو بگیرند پس چه بهتر که با نماز خواندن بچههاچگونه دانش آموزان را به نماز جماعت علاقه مند کنیم فاطمه عابدی برا ان منظور له کسانی که به نحوی در تربیت کودکان نقش دارند باید رفتارهای خود را تغییر دهند و در جهت تشویق و آگاه نمودن دانش آموز نسبت به نماز و فلسفهشیوههای جذب نوجوانان به نماز ویکیپرسش شیوههایجذبنوجوانانبهنماز۶۷ تسریع در خواندن نماز نماز جماعت نباید طول بکشد، در مواقعی که دانشآموزان آمادگی روحی ندارند، به نماز جماعت فرا خوانده نشوند بلکه درصورتیکه برنامهراهکارهای تشویق فرزندان به نماز رشد بلاغ بعد از نماز صبح طوری برنامهریزی کنیم که دقیقه تا نماز صبح وقت داشته باشیم، لذا کنار بستر فرزندمان نشسته و او را با نوازش کردن برای نماز بیدار کنیمدر مرحله

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting