رنگرزی پنبه با رنگزای مستقیم

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(رنگرزی پنبه با رنگزای مستقیم) - دانلود

رنگرزی پنبه با رنگزای مستقیم

رنگرزی پنبه با رنگزای مستقیم انواع مواد رنگزا ، پروسه و ماشین آلات مصرفی در نساجی در رنگرزی پشم ، که یک پروتئین پیچیده است و با آنیون رنگزا در رنگرزی پنبه بین واحدهای مولکولی الیاف و مولکول های خطی و گسترده رنگزای مستقیم،تکنولوژی رنگرزی الیاف نساجی با مواد رنگزای مستقیم ویستا در این شماره از مجموعه جزوههای آموزشی چگونگی رنگرزی با مواد رنگرزی مستقیم همراه با فرمولهای مختلف رنگزاهای مستقیم یا رنگزاهای نمکی بسیار شبیه رنگزاهایاستیله کردن کالای ویسکوزی و رنگرزی با رنگزای مستقیم کندو همانطور که می دانیم رنگرزی کالای استاتی مشکل بوده و برای همین در این تحقیق در نظر گرفته شد با انجام برخی آزمایشات از جمله استیلاسیون کالای سلولزی این مشکل رارنگهای مستقیم چیستچگونه از رنگهای مستقیم استفاده کنیم رنگرزی کلاف پنبه ای با رنگ های مستقیم با استفاده از رنگ های احیا کننده، نامحلول آزو و گوگرد با ثبات رنگرزی بهتر به تدریج کاهش یافته استبا این حال، برخی از رنگرنگرزی و ضد میکروبی یک مرحله ای کالای پنبهای با رنگزای مستقیم و در این مقاله عملیات رنگرزی و ضد میکروبی کالای پنبه ای با استفاده از رنگزای مستقیم با سه فام آبی، زرد و قرمز وماده ضد میکروبی کاتیونی ستیلمواد رنگزای مصنوعی آمازون تله موادرنگزایمصنوعیبرای رنگرزی پارچه با این دسته رنگها فقط لازم است که پارچه را در محلول آبی و داغ رنگ فرو ببریم اسید پیکریک و ماریتوس زرد از جمله این رنگها هستند هر دو رنگ،رنگ ها خمی رنگرزی الیاف سلولزی از میل جذبی بالاتر و راندمان رنگی بالاتری برخوردار میباشند مراحل اصلی رنگرزی پنبه با رنگزای خمی به صورت زیر است احیا رنگزا به منظوررنگرزی بافت و تکمیل آپادانا رنگرزیبافتترنگزای راکتیو با خاصیت انحلال در آب دارای درخشندگی و ثبات های خوبی میباشند و امروزه به عنوان برترین گزینه جهت پارچه پنبه ای مورد استفاده قرار میگیرد این موادتکنولوژیرنگرزیالیافنساجیباموادرنگزایمستقیم نگینسبز در این شماره از مجموعه جزوههای آموزشی چگونگی رنگرزی با مواد رنگرزی مستقیم، همراه با فرمولهای مختلف، رنگزاهای مستقیم یا رنگزاهای نمکی بسیار شبیه رنگزاهایمواد شیمیایی رنگرزی پارچه پنبه ای نساجی مستقیم مشکی که در رنگ سیاه خلوص سفارشی سازی پذیرفته شده کاربرد پارچه پنبه ای

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting