اولین ضرب سکه در جهان

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(اولین ضرب سکه در جهان) - دانلود

اولین ضرب سکه در جهان

اولین ضرب سکه در جهان تاریخچه پول منشا پول و سیر تکامل آن در جهان بسیاری از کشورهای اروپایی تا قرن ۱۶ میلادی همچنان از سکههای ضرب شده به عنوان پول استفاده میکردند در نهایت بانکها، اسکناسهای کاغذی را چاپ ها جهان شمول و مورد استفاده تاریخچه ضرب سکه ها ها بن المللی در بستر اولین سکه تجاری بزرگ جهان است که حدود سال قبل از میالد مسیح در فرهنگ شهر آتن ضرب شد به علت عکس جغدی که روی آن حک شده، به آن جغد یا اولز سکه ها در سفر تاریخ از اسکندر مقدونی تا هخامنشیان گلدنیوز بانک سکههادرسفرتاریخابه گفته هردودت مورخ یونانی اولین انسانهایی که به ضرب سکه اقدام نمودند لیدیها بودند با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی و شهرت این قوم بخصوص وجود ذرات طلا در شنهایاولین سکه طلای جهان در ایران سکه طلای هخامنشی شاید جالب باشد بدانید که تاریخ سکه های ایرانی به سال ها پیش، چیزی در حدود سال پیش باز می گردد تاریخ در دستان شماست سکه کالا سکههایباستانیوقدیمیجهاندریک سکه های اصلی امپراطوری هخامنشی از سال های ۵۲۰ تا ۴۵۰ پیش از میلاد تا ۳۳۰ پیش از میلاد ضرب می شد داریک یا دریک ایرانی اولین سکه طلای واقعیدر مورد قیمت سکه در ویکی تابناک بیشتر بخوانید قیمتسکهبعد از انقلاب اسلامی در ایران روند ضرب سکه به همان ارزش، اندازه و ابعاد خاص دوره پهلوی به مدت ۱۰ سال ادامه یافت و فقط شکل ظاهری آن فرق کرد اولین سکه ضرب شده درتاریخچه اختراع سکه فلزی پارا صنعت تاریخچهاختراعسکهفلزیمورخان میگویند لیدیها اولین کسانی بودند که سکهها را از فلز با استفاده از الکتروم، آلیاژ طبیعی طلا و نقره ضرب کردند روی سکهها علامتها و نشانههای مختلفیپژوهشی بر سیر تحول ضرب درهم های عربساسانی، نخستین سکه های جهان پژوهشیبرسیرتحولضربدرهمچکیده اعراب در زمان جاهلیت و چه در صدر اسلام از فنون ضرب سکه اطلاعی نداشتند، اما به مناسبت تجارت و موقعیت تجاری شهر مکه، سکه را در نظام اقتصادی خود پذیرفتهتحقیق مقاله تاریخچه ضرب سکه آران پیپر دانلود تحقیقمقالهتاریخچهضاولین سکه هائی که در دنیا ساخته شد هفت قرن قبل از میلاد مسیح بود که توسط لیدی ها ساخته شد، آنها قوم ثروتمند و با قدرتی بودند که در آسیای صغیر می زیستند این سکهنحوه ضرب سکه در دوران باستان آپارات این اولین صدای ضبط شده تاریخ ایرانه در سال ۱۲۸۴ کانال سایت تلویزون یکی از گرانترین خانه های جهان متعلق به یک ایرانی در تهران است

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting