مقاله تربیتی

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(مقاله تربیتی) - دانلود

مقاله تربیتی

مقاله تربیتی فیلترهاجستجو در نتایج مقاله نشریه دانلود نسخه انگلیسی عنوان بررسی وضعیت اشتغال دانش آموختگان علوم تربیتی نویسندگان بابایی محمدمهدی نشریه پویش درآموزش علوم تربیتی و مشاورهدانلود تحقیق و مقاله علوم تربیتی آران پیپر دانلودتحقیقمقاله علومتربیبرای دانلود تحقیق در مورد رشته علوم تربیتی و مقالات درباره موضوعات مرتبط با تحقیقات دانش آموزی و مقالات دانشجویی علوم تربیتی می توانید از این قسمت به دانلودراهبردهای پژوهش در علوم تربیتی پژوهش در علوم تربیتی تعداد مشاهده مقاله تعداد دریافت فایل اصل تربیتی است در این مجله مقالات به صورت رایگانفصلنامه روان شناسی تربیتینشریه مبلغ دو میلیون ریال بابت جبران بخشی از هزینه داوری دریافت می کند و در صورت پذیرفته شدن مقاله مبلغ چهار میلیون ریال بابت بخشی از هزینههای پردازش مقالات ازدانلود رایگان مقالات بیس علوم تربیتی به زبان انگلیسی با ترجمه دانلود رایگان مقالات انگلیسی بیس رشته علوم تربیتی با فرمت به همراه ترجمه تخصصی به زبان فارسی با فرمت پی دی اف و ورد با قابلیت ویپویش در آموزش علوم تربیتی و مشاورهاز کلیه استادان، پژوهشگران، صاحبنظران، کارشناسان و دانشجویان دانشگاهها و مسسات آموزش عالی دعوت میشود مقالات خود را از طریق وبگاه اختصاصی فصلنامه به آدرسنگارش و ارسال مقاله علوم تربیتی از دیدگاه اسلام پردازش، داوری و انتشار مقاله در این فصلنامه رایگان است فصلنامه علمی علوم تربیتی از دیدگاه اسلام مقالات در گستره علوم تربیتی فلسفه تعلیم و تربیت، مدیریت آموزشیپژوهش نامه مبانی تعلیم و تربیتدسترسی به مقاله های این مجله رایگان و استفاده از از آن ها به شرط ذکر منبع بلامانع است هزینه انتشار مقاله در نشریه در حال حاضر در تمام مراحل دریافت،مهارت های روانشناسی تربیتی سکوی نشر دانش لازم به ذکر است در صورتی که مقاله از طرف داوران محترم مردود اعلام شود مبلغ ریال اولیه قابل بازگشت به نویسنده نمیباشد شماره حساب بانک ملی دانشگاه

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting