قصه های هزار و یک شب صوتی

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(قصه های هزار و یک شب صوتی) - دانلود

قصه های هزار و یک شب صوتی

قصه های هزار و یک شب صوتی دانلود صوتی قصه های زیبای هزار و یک شب قسمت ۱ و ۲ دلگرم داستانهای هزارو یک شب کتابی فارسی به نام هزارافسانه بوده که امروزه در دست نیست و در سدههای پیش ترجمه عربی آن با اضافات دیگر به زبانهایقصه هزار و یک شب شب چهارم و پنجم ویژه بزرگسالان آپارات قصه هزار و یک شب شب چهارم و پنجم ویژه بزرگسالان قصه هزار و یک شب شب آهنگ شاد و زیبای دخترعمو جان موزیک شاد هزار و یک شب کتاب صوتی شب برنامهها در داستان های پنداموز و بسیار زیبا شب به صورت کامل هزار و یک شب مجموعهای از داستانهای افسانهای قدیمی هندی ، ایرانی و عربی است که به زبانهای متعددیقصه های هزار و یک شب قسمت ۳۲ مجموعهای از داستانهای هزار و یک شب قصه های هزار و یک شب قسمت ۳۲ معرفی کتاب صوتی قصههای هزار و یک شب جلد اول شب اول تا ششم کتاب صوتی داستان و رمان ایرانی کتاب صوتی قصه های هزار و یک شب جلد اول شب اول تا ششم به قلم عبداللطیف طسوجی، قصهها و افسانههای قدیمی ایران، هند و سایر سرزمینهای عربی را در برمیگیرد وهزار و یک شب شب دهم و یازدهم و دوازدهم ویژه بزرگسالان آپارات قصه داستان حماسی زنگ آهنگ شاد و زیبای شب رقص و عروسی موزیک شاد بندری مجلسی آهنگ بندری شب های داستان صوتی قصه های هزارویک شب سه خاتون اشرافی قسمت چهارم از خیلی خوشحالم که با من همراه هستید با این مجموعه داستانها امیدوارم روزگار وفق مرادتان باشد برای شنیدن داستانهای بیشترلطفا سابسکرایب ولایک معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی قصه های هزار و یک شب جلد فیدیبو فیدیبو کتاب صوتی ادبیات متون کهن فارسی کتاب صوتی قصه های هزار و یک شب جلد از نشر واوخوان و با صدای شیوا خنیاگر را همین حالا از فیدیبو دریافت کن با فیدیبو این کتاب و هر کتابی که بخوای همیشهقصه های هزار و یک شبقسمت اول نت به نت قصه های هزار و یک شب مخاطبین گرامی، این اولین قسمت از مجموعه عظیم داستان های صوتی رادیو نت به نت، بر اساس کتاب قصه های هزار و یک شب استهزار و یک شب ویکیپدیا، دانشنامه آزاد هزارویکشبریشه برخی از داستانها به ادبیات باستانی و قرون وسطایی عربی، سانسکریت، ایرانی و بینالنهرین بازمیگردد در واقعه بیشتر داستانها در اصل داستانهای عامیانه از

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting