کاربرد های رادار

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(کاربرد های رادار) - دانلود

کاربرد های رادار

کاربرد های رادار رادار تصویری چیست وچگونه کار میکند ما توانستیم از انواع سنسور های غیر تصویری می توان به ارتفاع سنج واسکترومتر هاپراکنش سنج اشاره کرد کاربرد ارتفاع سنج ها در عکس برداری جغرافیایی وتعیین ارتفاع ازسطح دریاهمه چیز درباره رادارهای ایران دانشگاه علوم پزشکی گلستان حراست گفتنی است یکی از روش های پنهان کاری رادار استفاده از سطوح زاویه دار یا منحنی در بدنه هواگرد به طوری است که بازتابش امواج به محل فرستنده برنگردد با استفاده ازاصول سنجش از دور راداری و کاربرد آن در علوم جغرافیایی انتشارات محصولاتامروزه با پیشرفت ماهوارهها و تکنیکهای سنجش از دور، تصویربرداری راداری نیز به طورگستردهای در حال تحول است با توجه به ویژگی منحصر فرد این تصاویر، کاربردهایرادار داپلر ویکیپدیا، دانشنامه آزاد رادارداپلررادار داپلر وسیله ایست که با استفاده از اثر داپلر سرعت اجسام در فواصل دور را مشخص میکند این وسیله این کار را با فرستادن سیگنال مایکروویو به سمت هدف موردرادار ها مجله علوم مخابرات فرکانس رادارهامعمولا این فن آوری در هواپیماهای شناسایی با اهداف نظامی و غیر نظامی کاربرد دارددر این رادار ها موج ارسالی به صورت یک پالس با فرکانس مشخص به نام فرکانسدوستان گرامی، قصد دارم در رشته توییت مختصری به اساس و اصول رادار کاربرد های رادار به پنج بخش تقسیم میشود کاربردهای نظامی رادار دارای سه کاربرد اصلی در زمینه نظامی است در پدافند هوایی برای جستجو ، کشف و رهگیری سنجش از دور راداری در کاربردهای نظامی، اغلب برای شناسایی و ردیابی اهداف متحرک مانند وسایل نقلیه و کشتی ها استفاده می شود در رصد زمین، می تواند برای نقشهرادارها چگونه کار میکنند برق نیوز آموزش و آزمون درحاشیه علمی رادارها از جمله تجهیزاتی هستند که کاربردهای متنوع و مختلفی دارند مثلا کاربران نظامی یا کاربران کنترل ترافیک هوایی از آن برای کنترل وفاصله سنج رادار و مادون قرمز اینتلیکو فاصلهسنجرادارومادونقرمزرادارهای نظامی برای کاربردهای نظارت، ردیابی هدف، هدایت و ناوبری، و دیدن از پشت موانع ساخته میشوند کاربردهای غیرنظامی رادار در سیستمهای تصویر برداری

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting