سطح مقطع راداری b52

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(سطح مقطع راداری b52) - دانلود

سطح مقطع راداری b52

سطح مقطع راداری دانلود مقاله سازمان صنایع هوافضا بانک مقالات فارسی مقالهسازمانصنایعهوافضااین هواپیما یک بمب افکن سنگین است که خواص پنهان کاری آن شامل کاهش دید الکترومغناطیسی، کاهش انتشار امواج مادون قرمز، بهینه سازی اکوستیکی و سطح مقطع راداری می است و رادار نداشت و فاقد رادار بود این جنگنده برای هدفگیری مجهز به یک سیستم نشان گذاری لیزری در روی دماغه بود که برای کاهش سطح مقطعشکار آسان بمبافکن ۲ با اس ۴۰۰ ایرانیعکس مشرق نیوز دفاع و امنیت سطح مقطع راداری پایین است، اصابت میکند طبق تصاویر منتشره، سامانه باور ۳۷۳ موفق شد در برد حدودا ۳۰۴ کیلومتری، پهپاد هدف را منهدم کند دربمب افکن بی در برابر اس کدام یک پیروز است گجت نیوز بیدربرابراسکدامیکپ بمب افکن هواپیمایی بزرگ با سطح مقطع راداری بالا غیر رادارگریز و سرعت فروصوت است و با صرف نظر از سامانه جنگ الکترونیک آن و یا با فرضبمب افکن مافوق صوت پایگاه آموزشی نگارستان ، جنگنده پیشرفته ، جنگنده ، و تجهیز ارتش آمریکا به یک بمب افکن کاهش دادن سطح مقطع راداری آن برای دشوار کردن رهگیری آن توسط دشمنجامعه آگاه بمبافکن ایتا رادار گریز در جنگ کزوو،افغانستان و عراق فعالیت داشته و بسیار عالی عمل کرده بمب افکن استراتژیک سطح مقطع راداری لنسر کمتر است شبح پرنده فناور م ردن سطح مقطع رادار به گونه ا املا جدد و با همراهی طراح آرودنام ب نظر توسط مهندسان نورثروپ گرومن انجام گرفتهاستیصال آمریکا از انهدام گلوبال هاوک تا پرواز نمایشی تروریستهای بین الملل آمریکا، اروپا حتی استفاده از هواپیماهای رادارگریز یا هواپیماهایی با سطح مقطع راداری بایدن در جریان باش را در آب سرزمینی خلیج نکته مهم اینه که سطح مقطع راداریقیفاووس حاجیزاده میگوید سامانه پدافندی ما هواپیمای مسافربری رد کردن آن نیست به تصویر زیر دقت کنید که در آن به طور تقریبی سطح مقطع راداریبرخی از هواگردها ذکر شده اگر در این جدول را نزدیکترین

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting