دانلود ديتابيس استان های ایران

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(دانلود ديتابيس استان های ایران) - دانلود

دانلود ديتابيس استان های ایران

دانلود دتابس استان های ایران دیتابیس استان و شهرهای ایران فایل برتر دیتابیساستانوشهر ها ایران برای برنامه نویسی بصورت تفکیک شده را آماده دانلود قرار داده ایم برای دریافت اطلاعات بیشتر به لینک زیر بروید دیتابیس لیست کامل شهر های ایران لیستلیست استانها و شهرستانها برای استفاده در اکسس آفیس باز استانها و شهرستانهای ایران به صورت کومبوباکس وابسته در با این روش ، مستقیما نام استان و شهرستان در جداول شما ذخیره می شود در به دیتابیس خودم برقرار کنمسورس کد پروژه دیتابیس شهرها و استان های ایران به زبان اکسس سورس دانلود سورس کد پروژه دیتابیس شهرها و استان های ایران به زبان اکسس بصورت کاملا رایگان ارائه شده توسط وب سایت برنامه نویسی سورس ایرانبانک اطلاعاتی شهر و استان ایران در قالب و اکسل بانکاطلاعاتیپشتیبانی از کدهایی که دانلود میکنید به صورت تمام وقت انجام خواهد شد لطفا در هنگام خرید حتما از صحیح بودن ایمیل و شماره تلفن خود اطمینان حاصل کنید بانکبانک اطلاعاتی شهر و استان های ایران در بانک اطلاعاتی شهر و استان های کشور در قالب دیتابیس که به صورت اسکریپت آماده دانلود شده استدر این بانک اطلاعاتی شهر در یک جدول ودیتابیس استان و شهرهای ایران دیتابیس لیست کامل شهر های ایران لیست استانها شهرهای دهستان آبادی و بخش ها ایران دانلود دیتابیس استان و شهرهای ایران دیتابیس استان و شهرهای ایراندانلود اسامی شهرستان ها و روستاهای ایران کوکرانا این دیتابیس کامل و جامع، شامل اسامی و کد استانها، شهرستانها، شهرها و روستاهای ایران میباشد تقسیمات کشوری ایران به صورت سلسلهمراتبی شامللیست اکسل استانها و شهرهای ایران ایرانی ها دانلود شهر های ایران به انگلیسی لیست اکسل استانها و شهرهای ایران دانلود دیتابیس شهرها برای دانلود لیست اکسل استانها و شهرهای ایران اینجا کلیک فرماییدنمایش لیست استان ها و شهرهای ایران در فرم با ما در این مقاله با زبان های و جاوا اسکریپت قصد داریم به شما آموزش دهیم که شما چگونه ابتدا لیست استان و پس آن بصورت خودکار لیست شهر و شهرستان های استان فوقنقشه ی استان های ایران یاس دانلود نقشهیاستانهایایراندانلود اطلس استان های ایران با فرمت اطلس استان های ایران می تواند بیشتر ما را که با وجود اینکه در کشور ایران زندگی می کنیم ، و با شهرهای مختلف آن و زیبایی

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting