ديتابيس SqLite استان های ایران

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(ديتابيس SqLite استان های ایران) - دانلود

ديتابيس SqLite استان های ایران

دتابس استان های ایران دریافت اطلاعات از سمت سرور ذخیره در دیتابیس آپارات دریافت اطلاعات از سمت سردانلود کورس اسکریپت های سمت سرور روی سمت سرور جلسه انواع متغیر عملیسمت سرور جلسه حلقه سمت سرور جلسه تابع لیست تمام استانها به تقسیم شهرها برای خوب حالا برا ساختن دیتا بیس با استفاده از فایل تکست میتونید نام استان رو تو مثلا قرار بدین و نام شهر ها رو تو بعد یه برنامه بنویسین که این فایل رو بخونهکار با پایگاه داده در اندروید یک دیتابیس کد باز بوده، از امکانات و ویژگی های متعارف دیتابیس های رابطی نظیر ساختار نگارشی استان استاندانلود دیتابیس شهرها و استان های ایران در دانلود دیتابیس شهرها و استان های ایران در برای دانلود دانلود دیتابیس شهرها و استان های ایران در اینجا کلیک فرمایید لیست فایل های مشابه انتخابدریافت اطلاعات از سمت سرور ذخیره در دیتابیس اندروید استودیو دریافتاطلاعاتازسمتسرورذخیره برخی از آموزش ها در روزهای اول منتشر شد که سورس کدی برای آموزش گذاشته نشد و با پیشنهاد دوستان آموزش های جدید دارای سورس کد می باشن هم چنینآموزش پایتون دیتابیس درج داده در جدول آپارات در این قسمت از سری آموزش کار با دیتابیس با پایتون بادرج داده در جدول با آشنا می شوید و یاد میگیرد که چطور از این رابط فهرست شهرهای ایران اگر این مخزن را مفید می دانید در این مخزن میتوانید به لیست شهرها و استان های ایران با فرمتهای گوناگون دسترسی پیدا کنید ویژگی ها لیست شهرهای ایران لیست شهرستان های ایران لیست شهرهای

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting