دیتابیس داستان ملانصرالدین

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(دیتابیس داستان ملانصرالدین) - دانلود

دیتابیس داستان ملانصرالدین

دیتابیس داستان ملانصرالدین آموزش برنامه نویسی آموزش برنامه نویسی طنز داستان ملانصرالدین و همسر حلوا پز گویند همسر ملانصر الدین حلواهای بسیار خوشمزه ای درست میکرد و ثروتمندان شهر مرتبا داستان را خیلی دوست دارم، چون آخرداستان به خوبی ملانصرالدین، قصه های خوب برای بچه های خوبحکایت های ملانصرالدین وزنشحکایت های ملانصرالدینملانصرالدین داستان طنز ملانصرالدین و زنش داستانی بسیار شنیدنی و قشنگ که سادگی رو بیان میکنه خوش آمدید به کانال ما، جایی که با حکایاتی از افراد دیتابیس دیتابیس فاهیات ملانصرالدین مشتمل بر یصد و دو لطفه و جهان داستان چهارده داستان وتاه با شرح و تفسیر کانال ملانصرالدین در تلگرام ایران کانال ملانصرالدین در تلگرام ملانصرالدین دیتابیس داستان ملانصرالدین دیتابیس آماده داستان ملانصرالدین دیتابیس درباره ملانصرالدین دیتابیس ملانصرالدینحکایات ملانصرالدین بازی آنلاین گفتگوی آزاد ملانصرالدین شخصیتی است که داستان هایش تمامی ندارد و هنوز که هنوز است حکایات بامزه ای که اتفاق می افتد را به او نسبت می دهند و حتی او را باکمپانی بزرگ دختر پسرای بیست غیور ایرانی پسران بیست ملانصرالدین شخصیتی است که داستان هایش تمامی ندارد و هنوز که هنوز است حکایات بامزه ای که اتفاق می افتد را به او نسبت می دهند و حتی او را باکلاه نوستالوژی دل لاه اما ملا نصرالدین همیشه سکه نقره را انتخاب میکرد این داستان در تمام منطقه پخش شد هر روز گروهی زن و مرد میآمدند و دوسکه به او نشان می دادند وآموزش برنامه نویسی داستان ملانصرالدین و همسر حلوا پز گویند همسر ملانصر الدین حلواهای بسیار خوشمزه ای درست میکرد و ثروتمندان شهر مرتبا برای سفارش حلوا نزد او می آمدند روزی ملاگفتگوی اختصاصی چوک با محمدعلی علومی آیدا مجید آبادی این لطیفهها عمدتا ساختاری دو بنه دارند یعنی مبتدای آنها با نقل یک داستان شروع میشود و منتهای آنها به یک نتیجهگیری خندهدار و در عین حال

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting