ملانصرالدین کی بود؟

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(ملانصرالدین کی بود؟) - دانلود

ملانصرالدین کی بود؟

ملانصرالدین کی بود صدای شما ملا نصر الدین اهل کجاست ملا نصرالدین هر روز در بازار گدایی میکرد و مردم با نیرنگی او را دست میانداختند دو سکه به او نشان میدادند که یکی طلا بود و دیگری از نقرهملا نصرالدین که بود و از کجا بود ملا نصرالدین که بود و از کجا بود کی کیمعرفی و دانلود کتاب حکایتهای ملانصرالدین شهرام مجد کتابراه ادبیات طنز ملانصرالدین به شوخ طبعی و دانایی شهرت داشت او قادر بود که به هر چیزی فکر کند، آن را به زبان بیاورد و هرکاری که دوست داشت را انجام دهد روایتهای او طنزهایبه نظر شما کی مقصر بود ملانصرالدین یا همسایه مسیولیت به نظر شما کی مقصر بود ملانصرالدین کی بود آپارات ملانصرالدینکیبودویدیویی با عنوان ملانصرالدین کی بود یافت نشددانلود و خرید کتاب ملانصرالدین اثر جلیل محمد قلی زاده فیدیبو فیدیبو کتاب متنی زندگینامه و سفرنامه معرفی، خرید و دانلود کتاب ملانصرالدین ملا نصرالدین از جمله شخصیتهای طنز در ذهن ما ایرانیان است که با گذشت چند قرن همچنان داستانهایش خواندنی است میرزا جلیلطنز هایی از ملا نصرالدین عدالت و حقوق روزی ملا به دکان آرایشگری رفت آرایشگر ناشی بود و سر او را مدام می برید و جایش پنبه می گذاشت ملا که از دست او به عذاب آمده بود گفت بس است دست از سرم بردار، نصفمجلهی ملانصرالدین اگه گفتید روز تولد کی بود مجلهی ملانصرالدین اگه گفتید روز تولد کی بود طاق و رواق خود پرستی را خراب می کند و خانه اش در نور خدا غرق می شود ملانصرالدین بخاطر که به کرده بود خورد که برق از سرش پرید میشه ملا نصردین اهل کدام کشور است ملا نصرالدین، شخصیتی داستانی و بذلهگو در فرهنگهای عامیانه ایرانی، افغانستانی، ترکیهای، عربی، قفقازی، هندی، پاکستانی و بوسنی است که در

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting