داستان کک به تنور

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(داستان کک به تنور) - دانلود

داستان کک به تنور

داستان کک به تنور کک به تنور محمدرضا سرشار او در سال ۱۳۵۴، در رشته مهندسی صنایع دانشگاه علم و صنعت پذیرفته شد اولین کتاب سرشار رهگذر با مضمونی سیاسی هرچند در قالب داستانی برای کودکان در سال ۱۳۵۵ منتشرکک به تنور اوسنه و دا ستان ها دختر، وقت دد باباش بلش را به پشتش فرو کرده، پرسد بابا بل به پشت، چرا بل به پشت گفت کک به تنور، مورچه خاک به سر، درخت برگ رزان، آب گلآلود، گندم سرمتل عامیانه فارسی کک به تنور به سبک و ژانر خاصی از داستان علاقمندید یا حتی قصه خاصی مدنظرتونه خوشحال میشم برام کامنت کنید تا در اولین فرصت اجراش کنم این کانال دانلود کتاب کک به تنور کتابککبهتنور کک به تنور داستانی جذاب برای کودکان گروه سنی پیش از دبستان و کودکانی که به مدرسه میروند، دارد مربیان نیز میتوانند از بازیهای کلامی داستان کک به تنور استفادهکک به تنور خرید کتاب کتابخون ککبهتنورکک به تنور نوشته محمدرضا سرشار کتاب کک به تنور نوشتهی محمدرضا سرشار و برای کودکان تدوین شده است موضوع داستان به این صورت است یکی بود یکی نبود روزیکتاب کک به تنور اثر محمدرضا سرشار ایران کتاب آن ها توی صحرا می گشتند که کک گفت من خیلی گرسنه ام مورچه گفت من هم همین طور گفتند چه بخوریم، چه نخوریم مورچه گفت گردو بخوریم پوست دارد کشمش بخوریم دمکک به تنور بهان بوک ککبهتنورکک به تنور یکی بود یکی نبود غیر از خدا هیچ کس نبود هرکی بند خداست بگوید یا خدا روزی روزگاری، ککی و مورچه ای با هم دوست شدند آن ها توی صحرا می گشتند کهکک به تنور پایگاه قرآن کک به تنور در یک ده کوچک پیرزنی بود که نان می پخت وقتی پیرزن نان می پخت همه خوشحال می شدند درخت ها، گنجشک ها، بچه ها و مورچه ها یک روز خاله داستان داستاندانلود کتاب کک به تنور فراکتاب کودک و نوجوان داستان ایرانیکتاب کک به تنور نوشته رضا رهگذر توسط انتشارات سروش منتشر شده است گزیده کتاب کک به تنور یکی بود یکی نبود غیر از خدا هیچکس نبود هرکی بنده خداست بگوید یاکک به تنور پاتوق کتاب فردا ککبهتنورآن ها توی صحرا می گشتند که کک گفت من خیلی گرسنه ام مورچه گفت من هم همین طور گفتند چه بخوریم، چه نخوریم مورچه گفت گردو بخوریم پوست دارد کشمش بخوریم دم

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting