داستان حاتم طلايي

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(داستان حاتم طلايي) - دانلود

داستان حاتم طلايي

داستان حاتم طلا حکایت شیرین و خواندنی بخشش های حاتم طایی و برادرش اگر به قطره حکایتشیرینخواندنیب اگر به خواندن حکایت های آموزنده علاقه مند هستید، در ادامه این مقاله با سایت ستاره همراه باشید و یک حکایت جالب باز حاتم طایی پرسیدند بخشنده تر از خود دیده ای از حاتم طایی پرسیدند بخشنده تر از خود دیده ای گفت آری مردی که دارایی اش تنها دو گوسفند بود، یکی را شب برایم ذبح کرد از حاتم طایی پرسیدند بخشنده تر از خودبخشنده تر از حاتم طایی ویستا مجله سرگرمی جملات زیبا از حاتم طایی پرسیدند تا کنون کسی را دیده ای که بخشنده تر از خودت باشد گل آفتابگردان به رنگ زرد طلایی مانند رنگ خورشید ۱۸۹۲ پرل باک داستان نگارداستان کوتاه دیرین دیرین این قسمتحاتم طلایی آپارات حاتم طایی یکی از سخاوت مندترین مردان آن دوران بود که بعد از ضرب و شتمی مبسوط به دست وی چهارگوشه زمین را بوسید و از میادین سخاوت کناره گیریداستان گوناگون داستان کوتاه داستان ها مذهبی و قرآن حاتم طایی از دنیا رفت برادرش خواست قائم مقام او شود، با مادرش د ر این مورد مشورت کرد مادر هرگز کار حاتم از تو ساخته نیست بار دوم مراجعه کرد و نتیجه گرفتکتاب حاتم طایی و مامور حاکم اثر مژگان شیخی مژگان شخی متولد سال و دارای مدرک مترجمی زبان انگلسی است وی از سال ار نوشتن را با داستان بلبل نوک طلا و باغ آرزوها آغاز رد شیخی هم در زمنهداستان زیبا و جذاب از هزارو یک شب مرغ تخم طلای حاتم طایی ومرد خار کن دوستان گلم سلام امروز اومدیم با یک داستان بسیار جالب و شنیدنی این داستان زیبا رو به هیچ وجه از دست ندین حکایت مردی خارکن که صاحب مرغ تخم طلا حاتم طلایی قاطی پاطی حاتم طلایی حاتم طایی هیچگاه اسمش رو روی درخت یا سنگی حکاکی نکرد، او حتی با هیچ قلم ، مرکبی و رنگی اسمش رو روی در و دیوار کسی ننوشت ولی در کمال تعجب ، نامشسیر حاتم طائی راسخون افسانهها سیر حاتم طائی حاتم این را گفت و راه افتاد تا زودتر برسد به دکان حسن سراج شب و روز رفت و رفت تا بالاخره رسید به آن شهر و بی معطلی رفت دم دکان حسن نشست وداستان بسیار جالب و شنیدنی روزی که حاتم طایی عاشق زن شوهردار شد داستان زیبای سفر پر ماجرای حاتم طایی برای پیدا کردن راز حمام کیومرث داستان بسیار زیبا و آموزنده مرد حمال و زن

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting