داستان ليلي و مجنون

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(داستان ليلي و مجنون) - دانلود

داستان ليلي و مجنون

داستان لل و مجنون لیلی و مجنون، افسانه یا واقعیت موسسه شهر کتاب لیلی و مجنون سومین منظومهی نظامی است که بیش از ۴۰۰۰ بیت دارد و موضوع آن عشق مجنون به لیلی که عشق توام با عفت است نظامی این اثر را نیز همانندلیلی و مجنون داستان های عاشقانه نشر تیرگان ادبیات و شعر شخصیتهای اصلی داستان لیلی و قیس مجنون هستند لیلی، زنی زیبا و باهوش، و قیس، مرد جوانی که به استعداد شاعریاش معروف است، عمیقا عاشق یکدیگربرنامه لیلی و مجنون دانلود بازار برنامهها کتابها و مطبوعات لیلی و مجنون کمتر کسی پیدا می شود که داستان لیلی و مجنون را نشنیده باشدلیلی و مجنون داستانی است عاشقانه از نظامی گنجوی که ما اشعار نظامی کتاب صوتی لیلی و مجنون اثر نظامی گنجوی نوار کتاب های صوتی داستان و رمان ایرانینظامی، خالق منظومه عاشقانه لیلی و مجنون، که خود در جوانی همسرش را از دست داده، بهخوبی از پس روایت این داستان حزنانگیز عاشقانه برآمده است لیلی و مجنون دوداستان کامل لیلی و مجنون اثر عاشقانه ای از نظامی گنجوی به زبان ساده داستان کامل لیلی و مجنون اثر عاشقانه ای از نظامی گنجوی به زبان ساده رشه اب داستان لل و مجنون راسخون هرمان اته به شکل دگر با داستان لل و مجنون برخورد م کند و م نوسد داستان لل و مجنون، شرح زندگان بابان عرب قدم استو ارتباطدانلود و خرید کتاب لیلی و مجنون نظامی گنجوی طاقچه ادبیات شعر شعر کهن لیلی و مجنون منظومهی مثنوی عاشقانهی شاعر نامدار و بلندپایهی ایرانی، نظامی گنجوی است این منظومه برگرفته از داستانی با ریشهای عربی است برخی قدمت داستان رابررسی و مقایس تحلیلی لیلی و مجنون نظامی و روایتهای عربی این داستان یکی از منظومههای درخشان او لیلی و مجنون است که منش آن را در ادبیات عرب باید جستجو کرد این داستان بارها به زبانهای مختلف مورد تقلید شاعران قرار گرفته است درکتاب لیلی و مجنون اثر نظامی گنجوی ایران کتاب داستان با زندگی پدر مجنون شروع می شود که از همه چیز برخوردار بوده الا فرزند بنابراین با به دنیا آمدن قیس بنی عامر، گویی دنیا را به پدر داده اند قیس که دردانهلیلی و مجنون جلد دوم کتاب گویا مثنوی لیلی و مجنون بخشی از مجموعهی خمسهی نظامی است این مثنوی در شمار ادبیات غنایی فارسی برشمرده میشود داستانهای عاشقانه از سدهی پنجم

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting