راﺑﻄﻪ ﺳﺒﮑﻬﺎي ﺷﻨﺎﺧﺘﯽ و وﯾﮋﮔﯿﻬﺎي ﺷﺨﺼﯿﺘﯽ ﺑﺎ ﭘﯿﺸﺮﻓﺖ ﺗ

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(راﺑﻄﻪ ﺳﺒﮑﻬﺎي ﺷﻨﺎﺧﺘﯽ و وﯾﮋﮔﯿﻬﺎي ﺷﺨﺼﯿﺘﯽ ﺑﺎ ﭘﯿﺸﺮﻓﺖ ﺗ) - دانلود

راﺑﻄﻪ ﺳﺒﮑﻬﺎي ﺷﻨﺎﺧﺘﯽ و وﯾﮋﮔﯿﻬﺎي ﺷﺨﺼﯿﺘﯽ ﺑﺎ ﭘﯿﺸﺮﻓﺖ ﺗ

را و و بررسی نقش واسطهگری سبکهای یادگیری در رابطه بین ویژگیهای نتایج نشان داد که بازبودن در تجربه علاوه بر اثر مستقیم و مثبت بر پیشرفت تحصیلی، به واسطه شیوه یادگیری مفهومسازی انتزاعی نیز اثر مثبتی بر پیشرفت تحصیلی داردرابطه علی بین صفات شخصیتی و عملکرد تحصیلی با میانجیگری یافتهها نشان داد صفات شخصیتی گشودگی و وظیفهشناسی با سوق دادن دانشجویان به سمت اتخاذ رویکرد مطالعه عمیق، عملکرد تحصیلی را ارتقا میدهند همچنین، ویژگی شخصیتی بررسی رابطه ویژگی های شخصیتی و انعطاف پذیری شناختی با وژگیها شخصیت و انعطاف پذر شناخت با فرسودگ تحصیل دانش آموزان در مقطع متوسطه م باشد روش تحقیق از نوع پژوهش ها ت وصیف و همبستگ م باشد جامعه هدف را اد د دان ر ر و در ن آز و ، وا رت دارا را دار در لبررسی رابطه ابعاد شخصیت با عملکرد تحصیلی دانشجویان ویژگی شخصیتی وظیفهشناسی با خودکارآمدی و برنامهریزی رابطه مثبت و مستقیم دارد ویژگی شخصیتی برونگرایی با انگیزش رابطه مستقیم و با تاثیرات هیجانی رابطه معکوسرا و و یاشا فایل کابران عزیز وبسایت یاشا فایل برای شما یک مطلبی درباره را و و آماده دانلود قرار داده ایم نظرات خود را برای ما ارسالبررسی نقش میانجی اهداف پیشرفت در رابطه بین ویژگی شخصیتی عزم داده ها با استفاده از روش آماری معادلات ساختاری و از طریق نرمافزارهای و ، مورد تحلیل قرار گرفت یافته ها نتایج نشان داد که عزم، بر درگیری تحصیلیرابطه ویژگیهای شخصیتی و تنظیم شناختی هیجان با فرسودگی یافتهها نشان داد که بین روان رنجورخویی با ابعاد فرسودگی تحصیلیخستگی، بیعلاقگی و ناکارآمدی رابطه مثبت و معناداری وجود دارد بین برونگرایی، گشودگی رابط ویژگیهای شخصیتی و درگیری والدین در امور تحصیلی فرزندان شناختی فراگیری است که با اثرگذاری بر انواع ویژگیها ی شخصیتی با ابعاد انگیزش تحصیلی دانش آموزان رابطه طراحی و ارزیابی مدل علی پیشرفت تحصیلی تحلیلنقش واسطهای هوش فرهنگی در رابطه بین ویژگیهای شخصیتی با یافتهها یافتهها بیانگر این بود که ویژگیهای شخصیتی برونگرایی، گشودگی و وجدانی بودن به جز توافق پذیری از طریق هوش فرهنگی بر مهارت اجتماعی و پیشرفت تحصیلی اثر

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting