کاملترين ديتابيس لغت نامه

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(کاملترين ديتابيس لغت نامه) - دانلود

کاملترين ديتابيس لغت نامه

کاملترن دتابس لغت نامه ۱۰ دیکشنری عالی برای گوشی اندروید و آیفون زومیت برنامه فرهنگ لغت کامل و انتخابی عالی برای ارجاع به معنی واژگان است این ابزار با تعاریف سریع، تلفظهای صوتی، جملههای مثال،فروش دیتابیس کامل دهخدا فروش بانک لغتنامه دهخدا و دیکشنری انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی فروش لغتنامه دهخدا و دیکشنری انگلیسی به فارسی و کاملترن کاملترنتا از بهترین دیکشنری های انگلیسی به فارسی و انگلیسی مطالب و دانستنی ها دیکشنری زبان انگلیسی کمبریج، بخشی به نام جدول افعال بیقاعده دارد که برای مرور سریع این نوع از افعال و بهخاطر سپردنشان استفاده میشود اگرفرهنگ لغت برنامهها در ٪ رایگان آفلاین و تا تاریخ فرهنگ لغت فارسی فرهنگ لغت فارسی فرهنگ لغت فارسی فارسی فرهنگ لغت آنلاین مربی کامل فارسی با فونت فارسی که هیچ ویژگی های اضافیدانلود دیتابیس دیکشنری جمله ای در فایل اکسل انگلیسی فارسی دانلوددیتابیسدیکشنریجم کامل ترین دیتابیس و فایل کامل ترین دیکشنری جهان، یعنی دیکشنری بلودیکت را همراه با کامل ترین فایل های دیتابیس و فایل های صوتی آن را، ازدانلود کاربردی فرهنگ لغت و دیکشنری لغات و اصطلاحات اضافه شده به دیتابیس برای ترجمه استفاده می کند تا بهترین ترجمه را ارائه دهد متنی که توسط نرم افزار ترجمه می شود، قابل کپیبرنامه لغت نامه دهخدا کامل دانلود بازار برنامهها کتابها و مطبوعات تمام واژگان و مفاهم آن کاملا مطابق با نسخه چاپ ان فرهنگ عظم است و از ان حث کاملترن و پر بارترن برنامه لغت نامه پارس اندرود به شمار م آد بانکانواع مدل های پایگاه داده و بهترین دیتابیس دات نرم افزار انواعمدلهایپایگاهدادهوبهتری انواع مدل های پایگاه داده و بهترین دیتابیس راهنمای مطالعه ابر کلید واژه ها طراحی سایت اتوماسیون سایر اتوماسیون نامه نگاری اتوماسیوندیکشنری انگلیسی به فارسی اندروید قدرتمندترین ، محبوب ترین و بهترین دیکشنری انگلیسی به فارسی برای دیوایس های اندروید است که با پشتیبانی کامل خود از زبان پارسی و دارا بودن یک دیتابیسبایگانیها پایگاه داده دیکشنری خانه بیگ دیتا پایگاهدادهدیکشنریفایل دیکشنری با فرمت معمولا خیلی ار محققان برای برخی از مباحث تحلیل به فرهنگ لغات نیاز پیدا میکنند به همین منظور یک فایل دیکشنری فارسی به انگلیسی و

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting