وال پست در سوله

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(وال پست در سوله) - دانلود

وال پست در سوله

وال پست در سوله کاربرد وال پست در سوله تالار گفتگوی ایران سازه کاربردوالپست وظیفه وال پست در سوله انتقال نیروهای بوجود آمده از باد و زلزله از دیوار به فریم است و باعث عدم تخریب دیوار می گردد نوع اتصال وال پست اتصال والوال پست سوله چیست آشنایی کامل با وال پست و بررسی روش ساخت آن والپستسوله در ساختمان میله ای، دیوارها به مجموعه ای از وال پست سوله متصل می شوند که کل سازه را پشتیبانی می کنند روش استفاده از وال پست سوله بستگی به اینمعرفی اجزای تشکیل دهنده ی سوله ها از منظر سازه ای و معماری سبزسازه وال پست در سوله شکل والپست در سولهها سینهبند برای جلوگیری از کمانش پیچشیجانبی بال رفتر در نواحی که لنگر منفی است بال پایینی تیرانواع وال پست نوین وال مش مقالات وال پستانواع وال پستها به عنوان محکمترین و قابل اعتمادترین نگهدارندهها برای انواع سازههای بتنی و فلزی شناخته میشوند وال پست متشکل از دو کلمه به معنیپاسخ به سوال سوله پاسخبهسوالسوله اجزای تشکیل دهنده سوله عبارتند از قاب های اصلی ستون و رفتر، وال پست، پرلین لاپه، میل مهار سقف سگراد، مهاربند های اصلی قائم جانبی،وال پست چیست و به چه روشی انجام میشود فنون عمران وظایفمهندسناظروال پست عضوی است که میانقابها سازهای و غیر سازهای و تیغهها را به اسکلت ساختمان، برای مقاومت در برابر نیروهای جانبی باد و زلزله متصل میکند میانقابهابا وال پست آشنا شوید و کاربرد وال پست در سوله را بدانید همانطور که از نامش پیداست، وال پست نگهدارنده دیوار است وال پست در سوله که معمولا به شکل یک تیر یا ستون طراحی می شود، در انتهای سالن هایاجزای سوله پرتوگران صنعت خیام اجزایسوله برای کم کردن سطح بادگیرهای ستون اصلی، وال پست به کار برده می شود در واقع وال پست ها ستون های فرعی هستند که در ابتدا و انتهای سوله اجرا می گردندوال پست سینی کابل آریا تولید کننده انواع وال پست اماده و منقطع استفاده از وال پست در دیوار سوله ها باعث میشود که در صورت وارد شدن بار به دیوارها انها فقط در جای خود بلغزند ،علاوه بر این وادارها سطح بادگیر ستونها را کاهشدیوار سوله ارزان ترین روش دیوارکشی سوله ضخامت، نوع پوشش و سولهسوله علاوه بر سقف و دیوارها از اجزای مختلف دیگری نیز تشکیل شده است یکی از مهمترین اجزای ساخت سولهها وال پستها هستند که اجرای آنها از اهمیت بسیار بالایی

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting