موشک موسادان

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(موشک موسادان) - دانلود

موشک موسادان

موشک موسادان خبرگزاری فرانسه ره شمالی آزمایش موشی ناموفق انجام داد ایرنا خبرگزاریفرانسهرهشمالیآز موتور این موش در سال چندین بار آزمایش شد ه فقط ی بار آن موفقیت آمیز بود در ژوئن سال گذشته میلادی ی فروند موش موسادان از ساحل شرقی این موشک یک بار سابقه زدن دقیقا روز پیش بود یعنی سپتامبر که موشک خرمشهر موسادان کره شمالی شلیک شده ای با سر جنگی خوشه ای به شهر گرگان اصابت کرد که رنگآمریکا از آزمایش موشکی ناموفق کره شمالی خبر داد ایسنا جهان غرب آسیا و آفریقا سی، بنا بر ارزیابی ستاد فرماندهی استراتژیک ارتش آمریکا، موشک آزمایش شده از نوع میانبرد موسادان بود و تهدیدی علیه آمریکا به حساب نمیآمدکره شمالی قدرت حمله به پایگاههای آمریکا را داریم بین الملل به گزارش عصرایران به نقل از پرس تی وی، کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی روز چهارشنبه شخصا آزمایش موشکی موسوم به موسادان موشک موسادان به لحاظ نظریکوریای شمالی یک موشک بالستیک جدید آزمایش کرد قبل از این نیز پیونگ یانگ رهبر کوریای شمالی از پرتاب موشک از نوع دوردبرد بالستیک، در آیند نزدیک خبر داده بود موشک از نوع موشک موسادان استکوریای شمالی تولید سلاح های هسته ای با کیفیت تر را روی دست گرفت جهانکره شمالی هفته گذشته دو فروند موشک موسادان بالستیک پرتاب کرد که به گفته آمریکا، نشان دهنده افزایش قابلیت های ساخت موشک در آن کشور است به اشتراک بگذاریددومین آزمایش موشکی کره شمالی در یک روز انجام شد ارتش ژاپن به حالت جهان آسیا و اقیانوسیه منابع نظامی کره جنوبی اعلام کردند که همسایه شمالیشان، موشکی را آزمایش کرده است که به نظر میرسد دومین موشک میانبرد موسادان است که امروزموشک بالستیک ایران حین آزمایش در هوا منفجر شد کوردستان و کورد موشک های دوربرد موسادان کره شمالی تولید شده، ۲۲ تیر در حوالی شهر سامان در نزدیکی اصفهان به آزمایش گذاشت اما موشک لحظاتی پس از پرتاب منفجر شد این چهارمینموشک خرمشهر دور برد ترین موشک ایران توضیح کامل آپارات توضیحات فنی موشک سوخت مایع خرمشهر دور برد ترین موشک ایران و مقایسه فنی ان با موشک موسادان کره شمالی و ار شوروی کره شمالی یک موشک بالیستیک آزمایش کرد رادیو فردا موسادان است و یا موشکی با برد کوتاه از نوع رودونگ این برد، بهمراتب کمتر از مسافتی است که از آزمایش موفقیتآمیز یک موشک موسادان، انتظار

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting