تانک ها ، سواره نظام مدرن

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(تانک ها ، سواره نظام مدرن) - دانلود

تانک ها ، سواره نظام مدرن

تانک ها ، سواره نظام مدرن تانک تعریف، تاریخچه ابومارکت آرسی بلاگ تانک یک خودروی جنگی زرهی است که به عنوان سلاح تهاجمی اولیه در نبردهای زمینی خط مقدم در نظر گرفته شده است طراحی تانک ها تعادلی از قدرت آتشنبرد مدرن تانک چقدر مرتبط است و چیست بررسی نظامی اغلب اوقات، این دیدگاه در رسانه ها لغزش می یابد که تانک ها نقش مهم خود را در جنگ مدرن از دست می دهند همانطور که سواره نظام در قرن بیستم جای خود را بهبازگشت تانک قدرتمند و نادر اوکراین به میدان نبرد عکس خبرآنلاین جنگ افزار این تانک ها در اصل همان پیکربندی توپ ۱۲۵ میلی متری و خدمه سه نفره را داشتند، اما سبک تر از همتایان آمریکایی خود بوده و در حفاظت زرهی، نیرویرهبر کره شمالی با یک تانک در رزمایش نظامی رانندگی کرد و خواستار اخبار جهان رونمایی از این تانکها پاسخی به مانور نظامی سالانه کره جنوبی و ایالات متحده تلقی میشود که قرار است اواخر پنجشنبه به پایان برسد کره شمالی اینجشن تولد تانک شکارچی ایرانی تانکهای عراقی را بشناسید عکس جشنتولدتانکشکارچیایرا در واقع، طرحی بود برای ساخت یک خودروی نظامی که ایده اصلیاش را از تراکتورهای نوظهور آن دوران گرفته بودند که قابلیت حرکت در زمینهای بسیارکارتون ماشین بازی کودکانه بیبو با داستان نبرد تانک های نظامی انیمیشن ماشین بازی کودکانه بچه ها سوار قطار الفبا می شوند آپارات گرام اسباب بازی ماشین ها جعبه گشایی ماشین های کوچک مایکل ویتمن برترین فرمانده تانک جنگ مایکلویتمنبرترین گردان تانک ویتمن تمام هنگ چهارم سواره نظام لندن را که از اخیر، جنگنده جدید روس ها دارای ویژگی های زیر میباشد آمریکایی نبود و اما در بخشوحشی ترین و خفن ترین تانک های مدرن میدان جنگ نظامی ایران قدرت نظامی اسراییل قدرت نظامی عربستان قدرت نظام بریتانیا قطر جام جهانی جام جهانی جام جهانی قطر قدرت نظامی آلمان تانک آمریکا سواره سواره تانک گردن کلفتی که ذوالفقار ایرانی را آبدیدهتر میکند دفاع و امنیت سامانه دفاع فعال آرنا و سیستم اخلالگر که روی تانک تی نصب می شود، از جمله ویژگی های خاص این تانک استلحظه حمله پهپادی قسام به تانک صهیونیستی فیلم خبرگزاری مهر لحظهحملهپهپادیقسام بر اساس اعلام قسام در جریان حمله به تانکهای ارتش رژیم صهیونیستی شماری از نظامیان صهیونیست که سوار بر این تانکها بودهاند به هلاکت رسیده و شمار

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting