آشنایی با موشک ضد تانک کورنت

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(آشنایی با موشک ضد تانک کورنت) - دانلود

آشنایی با موشک ضد تانک کورنت

آشنایی با موشک ضد تانک کورنت آشنایی با تیر غیب شبعا موشک ها نوع این نوع برجسته ترین از موشک های ضد خودروی طبق اطالعات منتشر شده، موشک کورنت با حمل کالهک موشک با بدنه تانک و نفوذ آن به داخل بدنه، یکویدیو عکس کورنت سلاح روسی که همه از آن وحشت دارند علم و تکنولوژی اسلحه و جنگ افزار سر جنگی هیت پشت سر هم موشک ضد تانک کورنت نیز بسیار ترسناک است با قطر میلیمتر، این یکی از بزرگترین و قدرتمندترین موشک های هدایت شونده ضداین موشک های شکست ناپذیر سپاه کابوس دشمنان شد تصاویر سایت خوان به طور کلی بحث هدایت با سیم یک مفهوم ثابت شده و قدیمی در موشک های ضد زره به حساب می آید اما به نظر می رسد در این مدل جدید، از کابل های فیبر نوریاچ جی چینی ها موشک ضد تانک هم کپی کردند فیلم و عکس بین الملل این سلاح ضد تانک چینی دارای برد و قابلیت های نفوذ تقریبا مشابه با موشک جاولین است از این رو، اچ جی یکی از پیشرفته ترین سامانه های موشکیتره موش ضد تان ورنت از روسه م خرد ایرنا ترهموشضدتانورنتا را در اولوت قرار داد اس با پوشش رادار گسترده و توان شل همزمان موش و نابود اهداف تات و بالست از پنج تا لومتر فاصلهاین موشک قاتل تانکهای مرکاوا اسرائیلی خواهد بود فیلم مشرق نیوز دفاع و امنیت این موشک احتمالا مشابه با مدل روسی یا ایرانی خود دارای نفوذی حدود ۱۳۰۰ میلی متر در زره تخت و بردی حدود ۵۵۰۰ متر خواهد بود اصابت این موشک به هرآموزش کار با موشک ضد زره به نظامیان داوطلب روسی جنگ اوکراین آپارات آموزش کار با موشک ضد زره به نظامیان داوطلب روسی جنگ اوکراین یا مهدیعج هزار دنبال کننده بازدید دانلود ویدیو با ویدئو موشک ضد تانک معروف آمریکایی جدیدترین تکنولوژی اوکراین اخبار دانش و فناوری فناوری برد موشک تاو که در سال وارد خدمت شد زیر کیلومتر بود که در نسخه دوربرد آن موسوم به با استفاده از موتور جدید به کیلومتر میرسدانهدام تانک صهیونیستها با موشک ضد زرهجزئیات دنیای اقتصاد سایت خوان گردانهای قسام شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد که یک دستگاه تانک ارتش رژیم صهیونیستی را در شرق خانیونس با موشک هدایت شونده کورنت هدف قرارروسیه برای مقابله با تانکهای ناتو چه نقشه ای دارد خبرگزاری مهر روسیهبرایمقابلهبا سامانه روسی کورنت میتواند بر روی تایگرام، تایفونکا، بی ام دی ام و دیگر خودروهای زرهی مدرن روسیه که ۱۶ موشک آماده رزم را حمل

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting