همه موشک‌های ایران؛ از مافوق صوت تا قاره‌پیما

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(همه موشک‌های ایران؛ از مافوق صوت تا قاره‌پیما) - دانلود

همه موشک‌های ایران؛ از مافوق صوت تا قاره‌پیما

همه موشکهای ایران از مافوق صوت تا قارهپیما همه موشک های ایران از مافوق صوت تا قاره پیما شفاف خبر فارسی همه موشک های ایران از مافوق صوت تا قاره پیما توانمندی نظامی و دفاعی کشور، بدون شک یکی از مهم ترین محورهای راهبرد نظامی جمهوری اسلامی ایران برای مقابله باروایتی از شاهکار دفاعی کشور در ۴۵ سال خبرگزاری مهر روایتیازشاهکاردفاع سجیل اولین موشک دوربرد سوخت جامد ایران است که با بهره گیری از موتوری دو مرحلهای، قادر به انهدام اهداف در برد ۲۰۰۰ کیلومتری است تا پیش ازموشک ایرانی که روسها را شگفتزده کرد تابناک صفحه نخست امنیتی و دفاعی به گزارش فارس، خبرگزاری اسپوتنیک روسیه نوشت یک فروند موشک کروز که چهارشنبه گذشته در رژه روز ارتش در ایران به نمایش درآمد، موجب شگفتی ناظرانموشک هایپرسونیک چیست و چه ویژگیهایی دارد خبرگزاری فارس موشکهایپرسونیکچیست وی در آن برهه اعلام کرد ایران موفق شده تا با مانورپذیر کردن موشکهای بالستیک و قابلیت تغییر جهت آنها پس از شلیک، سامانههای پدافند موشکی دشمن را۴۰۰ ثانیه تا تلآویو موشک مافوق صوت فتاح ایران چه پیامی برای اخبار جهان ایران این تابلوهای بزرگ تبلیغاتی مربوط به مراسم رونمایی از جدیدترین موشک زرادخانه در حال رشد ایران است که به گفته مقامهای نظامی این کشور، میتواند تا قارهپیما قارهپیماشرق آمریکا در تیررس قارهپیمای ایرانی ایمنا سیاست سیاست داخلی به گزارش خبرنگار ایمنا، دستیابی ایران به موشکهای موشک گاهی تا ۱۴۰۰ و یا دو هزار درجه سانتیگراد داغ میشود آزمایش موشک مافوق صوت حملهچرا ایران اکنون از موشک قارهپیما حرف میزند رادیو فردا احتمالا موتورهایی بزرگتر با سوخت جامد تا امروز آزمایش شده است که موفقیتآمیز بودن آن میتواند مسیر ایران برای دستیابی به فناوری موشک قارهپیمااخبار مربوط به موشکهای بالستیک ایران موشکهای بالستیک ایران فرماندهی مرکزی تروریستهای ایالات متحده امریکا بامداد دوشنبه اعلام کرد که طی حمله تلافیجویانه ایران به رژیم صهیونیستی، با بیش از ۸۰ پهپاد و ۶ایران هیچ محدودیتی در تولید انبوه موشکهای نقطهزن ندارد الف سامانه پدافند موشکی آرو به عنوان بالاترین سطح معماری دفاعی اسرائیل، ۱۲۰ موشک را رهگیری کرد اما این واقعیت که برخی از آنها به اهداف خود رسیدند،اعتراف آمریکا به قدرت موشکی ایران سواحل آمریکا در تیررس موشک های آخرین دستاوردهای موشکی ایران از بالستیک ها تا موشک های مافوق صوت تمام صفحه تصویر در تصویر قاره پیما هستند که انها هم

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting