انواع سلاح ضد تانک

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(انواع سلاح ضد تانک) - دانلود

انواع سلاح ضد تانک

انواع سلاح ضد تانک سلاح ضد تانک پانزرفاست آلمان رویداد گوناگون گوناگون این یک پرتابگر قابل حمل غیر هدایت شونده از موشک های ضد تانک و سامانه های راکتی است که عمدتا علیه اهداف زرهی استفاده می شود با انواع مختلفانواع مختلف سلاح های ضد تانک آپارات انواع مختلف سلاح های ضد تانک ضد تانک تانک سلاح سلاح ضد تانک انهدام تانک روسیه به کاربرد موشکهای ضد تانک ساخت ایران در جنگ علیه اوکراین به گفت او مطابق شواهد جدید، سیستمهای موشک ضدتانک دهلاویه که ظاهرا کپی غیرقانونی کورنت روسی است در تهاجم نظامی روسیه به خاک اوکراین به کاراین موشک قاتل تانکهای مرکاوا اسرائیلی خواهد بود فیلم مشرق نیوز دفاع و امنیت می شدند نیز نیروهای حزب الله با استفاده از برتری دید خود از ارتفاعات مشرف بر منطقه، با استفاده از انواع موشک ها و راکت های ضد زره از مدل هاییموشکهای ضد زره از دهلاویه تا بدر خبرگزاری دفاع مقدس دفاعی و امنیتی دفاعی نیروهای مسلح کشورمان امروز برای مورد اصابت قرار دادن زرهی دشمن میتوانند انواعی از موشکها از دهلاویه تا بدر را مورد استفاده قرار دهندموشک های ضد زره ایرانی و تعجب دنیا از این پیشرفت آپارات موشک های ضد زره ایرانی و تعجب دنیا از این پیشرفت متین ماه پیش سال پیش سال پیش با چه سلاحهایی میتوان یک تانک را منهدم کرد فرارو علم و تکنولوژی اسلحه و جنگ افزار انواع مختلف سلاحهای ضد تانک واضحترین راه برای از بین بردن یک تانک، استفاده از یک تانک دیگر است تانکها میتوانند به سرعت در میدان نبردتست موشک کیلوگرمی ضد تانک مرکاوا تابناک فیلم حوادث حماس پیش از عملیات طوفان الاقصی، آزمایشهای فراوانی برای سنجش قابلیتهایش کرده بود یکی از آنها، تست موشک کیلوگرمی یاسین است که نسخهواژه شناسی تسلیحات نظامی پرتال جامع علوم انسانی واژهشناسیتسلیحاتنظامیتعریف موشک های ضد زره، سلاح هایی هستند که از آنها برای انهدام انواع وسایل نقلیه زرهی نظیر تانک، نفربر، انواع شناور، وسایل پروازی نظیر هلیکوپتر، پناهگاه ها وحزبالله از سامانه ضدتانک ثارالله رونمایی کرد ویدیو تحولات جهان اسلام لبنان این سامانه در ایران با نام پیروز شناخته میشود و توان شلیک دو یا چهار فروندی موشک دهلاویه را داشته و بر روی انواع پلتفرمهای متحرک نیز نصب

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting