ایران در کسب فن آوری نظامی روسی از هند پیشی می گیرد

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(ایران در کسب فن آوری نظامی روسی از هند پیشی می گیرد) - دانلود

ایران در کسب فن آوری نظامی روسی از هند پیشی می گیرد

ایران در کسب فن آوری نظامی روسی از هند پیشی می گیرد تحلیلگران نظامی ائتلاف نظامی قدرتمند ایران، روسیه و چین در حال بین الملل ایران در جهان آنها افزودند چین و روسیه پیش از این بر سر ایجاد مرکز علمی مشترک برای توسعه فناوری نظامی توافق کردهاند ایران نیز تایید کرده که هواپیماهایقدرت برتر نظامی امریکا نسبت به چین دیپلماسی ایرانی قدرتبرترنظامیامری محمدحسین واحدی و محمدرضا لشینی در یادداشت مشترکی برای دیپلماسی ایرانی می نویسند رقابت اقتصادی بین ایالات متحده آمریکا و چین کاملا مشهود استجمعیت هند از چین پیشی گرفت آیا هند میتواند به یک ابرقدرت جهانی فدراسیون دانشمندان آمریکایی تخمین میزند که زرادخانه هستهای پکن ۲۵ برابر بزرگتر از زرادخانه دهلی نو است نمودار توزیع جمعیت در چین چین تقریبا۱۱ کشوری که بهترین و ترسناک ترین نیروهای ویژه را دارند فناوری و کار گرفته شده است به گزارش ارتش اوکراین برای دفع تهاجم روسیه به کشورشان مورد استفاده قرار می گیرد هند با سه نیروی ویژه که توسط ارتش کنترلغول جدید شرق سر بر می آورد هند، قدرت نظامی که در کنار روسیه قرار می سیاسی دفاعی درکنار اینها، هندوستان در هفته اخیر اعلام کرد که به تولید تسلیحات سبکی از جمله کلاشینکف روی آورده و مدل بومی این سلاح روسی را وارد ارتش خود کردهرتبه بندی قدرتمندترین ارتشهای جهان در پایان سال ۲۰۲۳ فرارو جهان عمومی گلوبال فایرپاور میگوید که اوکراین به دلیل واکنش به تهاجم روسیه و کمکهای نظامی از جمله تسلیحاتی که از متحدانش دریافت میکند، رتبه خود را درشهروندان هند که با فریب به عضویت ارتش روسیه در اوکراین درآمدند عوامل جلب نیرو برای ارتش روسیه در اوکراین با فریب دهها شهروند هند آنها را برای جنگ در کنار سربازان روس به اوکراین فرستادهاند و گزارشهایی فن آوری میابراز نگرانی کاخ سفید از پیشرویهای روسیه در اوکراین آفتاب نیوز بین الملل عمومی گلولههای توپ و پهپادهایی که آمریکا و ناتو به اوکراین دادهاند با سد تجهیزات جنگ الکترونیکی روسیه برخورد کردهاند و تعلل آمریکا در تصویبلیست خرید و فروش احتمالی تسلیحات ایران روزنامه فرهیختگان لیستخریدوفروش سال نخستین رایزنی رسمی برای خرید جنگندههای نظامی از روسیه در جریان سفر سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیسجمهور به روسیه برای بازدید ازروسیه و هند تجهیزات نظامی مشترک ساختند فارس سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه، پس از دیدار با سوبرهمانیام جایشانکار همتای هندی خود در روز چهارشنبه در مسکو، از پیشرفت قابل توجه

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting