انقلاب ایران و لغو قراردادهای نظامی؛ شلیک به خود؟

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(انقلاب ایران و لغو قراردادهای نظامی؛ شلیک به خود؟) - دانلود

انقلاب ایران و لغو قراردادهای نظامی؛ شلیک به خود؟

انقلاب ایران و لغو قراردادهای نظامی شلیک به خود ضربههایی که نفوذیها به اسم انقلاب به نیروی هوایی زدند خبرگزاری مهر ضربههاییکهنفوذیه نجفی ازجمله خلبانان کرمانشاهی و کرد نیروی هوایی است که با غیرت عجیبی نسبت به مرزها و خاک ایران تعصب داشته و هنوز هم معتقد است اگر غیرت ایرانیدوگانه جهلخیانت از ۵۸ تا ۹۵ تردیدی نداریم که دولت آمریکا با وضع کنونی ما به لغو برخی از قراردادهای گذشته بهشدت تمایل دارد و بعضی از مقدورات نظامی ما را برای خود خطر شلیک شلیکحمله بی سابقه ایران به اسرائیل با شلیک دهها موشک و پهپاد فیلم صفحه نخست بینالملل بامداد یکشنبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با صدور اطلاعیهای از شلیک ده ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمینهای اشغالی و مواضع رژیمقانون مجازات جرائم نیروهای مسلح مرکز پژوهشها مجلس شورای اسلامی انقلاب اسلامی ایران و نظامی که علیه نظام جمهوری اسلامی ایران اقدام مسلحانه نماید،محارب محکوممیشود ماده ۵۵ هر نظامی که با اقدام خود برخلاف شون نظامیچگونه توان رزمی نیروی هوایی ایران پس از انقلاب تضعیف شد حتی پیش از انقلاب در زمان نخست وزیری شاپور بختیار، با فشار طیف ملیمذهبیها، قرار دادهای خرید جنگ افزار از آمریکا لغو شد که تا زمان پایان دولتمقامهای آمریکا از حمله اسرائیل به اهدافی در خاک ایران خبر دادند اردان گفت که شورای امنیت به جای آنکه سپاه پاسداران را تروریستی بنامد و رژیم شیطانی جمهوری اسلامی را تحریم کند، درهای خود را برای وزیر خارجه آن باز کرده استایران به اسرائیل حمله کرد شلیک دهها پهپاد آفتاب نیوز بین الملل عمومی منابع عبری اعلام کرده اند که حمله جمهوری اسلامی ایران آغاز شد سخنگوی ارتش اسرائیل میگوید ایران حمله با پهپاد به اسرائیل را آغاز کرده استتنبیه متجاوز ضربه قدرتمند به نواتیم و درایت راهبردی ایران تنبیهمتجاوزضربهق شنبه شب عملیات گسترده پهپادی سپاه علیه اهدافی در سرزمینهای اشغالی آغاز شد و بر اساس گزارش ها بیش از نیمی از موشک های ایرانی به اهداف خود درلغو قراردادهای نظامی ، قبل از انقلاب یا بعد از انقلاب میلیتاری سولیوان در خاطرات خود مموریت در ایران می نویسد امضای این تفاهم نامه و لغو قراردادها میلیاردها دلار به نفع دولت آمریکا بود هایزر در خاطرات شلیک شلیک حسین پاکدل دوسال قبل از انقلاب از ایران رفتم و دو سال بعد از انقلاب برگشتم خود بخود حذف مشو به دست خود راه بر خود و اهل این قبیله ببندد در

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting