آیا ایران واقعاً توان ایستادگی مقابل حملات نظامی آمریکا را دارد؟

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(آیا ایران واقعاً توان ایستادگی مقابل حملات نظامی آمریکا را دارد؟) - دانلود

آیا ایران واقعاً توان ایستادگی مقابل حملات نظامی آمریکا را دارد؟

آیا ایران واقعا توان ایستادگی مقابل حملات نظامی آمریکا را دارد تحلیلی درباره لزوم مقابله به مثل با اسرائیل برای وارد نشدن به سیاسی ایران را فاقد اراده لازم و قدرت دفاعی آیا چنین اجماعی در ایران امروز وجود دارد تاثیر روانی این حمله بر اقتصاد ایران بیشتر از نهدید نظامی آنچرا اسرائیل هزینه انفعال در برابر حمله ایران را بیشتر از واکنش نظامی اخبار جهان اسرائل رئیسجمهوری ایالات متحده پس از حملات ایران در گفتگوی تلفنی با بنیامین نتانیاهو، نخستوزیر اسرائیل گفته بود که این کشور باید سرنگونی اکثر موشکهاحمله ایران به اسرائیل ویکیپدیا، دانشنامه آزاد حملهایرانبهاسرائیلنیروهای دفاعی اسرائیل اعلام کردند که در طول عملیات سپر آهنین ۹۹٪ پرتابههای ایرانی رهگیری و منهدم شدهاند تعدادی از شخصیتها و تحلیلگران نیز آن را یک حملهآیا ایران و اسرائیل وارد نبرد طولانی میشوند فارسی حمله نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران به خاک اسرائیل میتواند پیامدهای بلندمدتی در منطقه داشته باشد که کارشناسان درباره آن اتفاق نظر ندارندنیروی هوایی در صورت جنگ چقدر توان دفاعی دارد دنیای اقتصاد سایت خوان نشریه آمریکایی بیزنس اینسایدر گزارشی نوشته و در آن شرح داده که ایران حتی بدون جتهای جدید روسی، میتواند در یک جنگ منطقهای مزیت میدانیگزینههای ایران برای پاسخ نظامی به اسرائیل سیاسی ایران در وضعیت دشواری قرار گرفته است این تلقی وجود دارد که آنها میخواهند به شکلی مشهود دست به اقدام تلافی جویانه بزنند، نه صرفا با هدف گرفتنآیا آمریکا توان حمله نظامی به ایران را دارد عکس و فیلم مشرق نیوز جهان آمریکا نه با بمب اتم، نه با جنگ تمامعیار و نه با حمله محدود نخواهد توانست ایران را شکست بدهد اما این تمام ماجرا نیستمعادلات جهانی به هم ریخت چین و آمریکا به تقابل نزدیک شدند بخشاخبارسیاسی هنوز خیلی زود است که قضاوت کنیم که آیا رقابت بین چین و ایالات متحده شبیه رقابت بین اتحاد جماهیر شوروی و ایالات متحده است و در واقع، آیا اینجنگ عراق ویکیپدیا، دانشنامه آزاد جنگعراقدولت و ارتش عراق در طول سه هفته پس از حمله آمریکا و همپیمانانش در تاریخ ۲۹ اسفند ۱۳۸۱ ۲۰۰۳ نابود شد ایالات متحده دستکم دو بار کوشید تا با حملات هوایی، صداممقامهای آمریکا از حمله اسرائیل به اهدافی در خاک ایران خبر دادند اسماعیل کوثری، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، شناسایی و هدف گرفتن احتمالی مراکز هستهای اسرائیل را از سوی جمهوری اسلامی محتمل دانست او به سایت ایستادگی ایستادگی

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting