معرفی جنگنده سوخوی 30

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(معرفی جنگنده سوخوی 30) - دانلود

معرفی جنگنده سوخوی 30

معرفی جنگنده سوخوی معرفی جنگنده سوخوی جنگنده نسل بعدی نیروی هوایی ایران معرفیجنگندهسوخوی سوخوی یک مدل توسعه یافته از خانواده ی جنگنده های موفق سوخوی فلانکر است که توسط دفتر طراحی سوخو در مسکو به انجام رسیده و به وسیله ی شرکتلحظه شلیک موشک از جنگنده سوخو اس ام و جنگنده میگ آپارات چه خبر از سخو ۳۵ بازم ملت رو با خبر خریدش معرفی معرفیایران به دنبال ساخت موتور جنگنده سوخو ۳۰ فیلم پارسینه فیلم به گزارش پارسینه و به نقل از پارتیزان جنگنده سوخو ۳۰ به روسی یک جنگنده برتر هوایی دوموتوره و چندمنظوره ابرمانورپذیر وایران به دنبال ساخت موتور جنگنده سوخو فیلم قطره ایراندنبالساختموتور در ایران رقم خورده است به روسی یک جنگنده برتر هوایی دوموتوره و چندمنظوره ابرمانورپذیر و دوسرنمعرفی جنگنده سوخو ۳۰ آپارات معرفی جنگنده سوخو ۳۰ میلیتاری خبر مهم تجهیزات نظامی توانایی نظامی ایران خبر داغ سوخو رویای تامکتهای دفاع مقدس یا کابوس اس تابناک صفحه نخست امنیتی و دفاعی انواع جنگنده لاکهید مارتین اف و مقایسهاش میکنند سوخوی را مدل توسعه یافته سوخوی هم معرفی میکنند سوخو در برابر همه جنگندهسوخو ۳۰ در راه ایران مشرق نیوز دفاع و امنیت جنگنده سوخو ۳۰ قادر به حمل تسلیحات پیشرفته تا حداکثر وزن ۸ تن است تسلیحات این جنگنده شامل تیربار،انواع بمب، موشک های هوا به هوا و نیزسوخو۳۰، یک حقیقت یا یک رویای دست نیافتنی برای ایران سوخو ۳۰ اس ام در حال حاضر تنها در خدمت نیروی هوایی روسیه است در جریان حضور نظامی این کشور در سوریه، چهار فروند از این جنگنده متعلق به پایگاه معرفی معرفیآیا ایران جنگنده سوخو میخرد تصاویر و مشخصات سیاسی دفاعی امنیتی جنگنده چند ماموریتی سوخوی در حقیقت گونه بسیار ارتقا یافته از هواپیمای سوخوی روسیه است این هواپیما در اواخر حاکمیت شوروی سابق و به معرفی معرفیسوخو خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان سوخووزارت دفاع روسیه اعلام کرد که جنگنده های سوخوی روسیه و بلاروس در رزمایش مشترکشان به گشت هوایی در مرزهایشان با هدف هماهنگی و تعامل بین نیروهای هوایی دو کشور

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting