مقاله اي جامع درباره هواپيماي F

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(مقاله اي جامع درباره هواپيماي F) - دانلود

مقاله اي جامع درباره هواپيماي F

مقاله ا جامع درباره هواپما تاملی بر خرید تامکت توسط ارتش ایران و مقایسه تخصصی اف ۱۴ این جنگنده دارای مانورپذیری و سرعت بالا، رادار مدرن و موشک های پیشرفته است در این مقاله، می خواهیم نقاط قوت و ضعف هر دو جنگنده را از نظر رادار،هواپیمای جنگنده جریان از نوع دایم، متلاطم، بی در رو، و تراکم ناپذیر فرض شده است و الگوریتم حل معادلات فشار مبنا انتخاب شده است دلیل مطالعه سه بعدی در این تحقیق، ایجاد شرایط جامع جامعمعرفی ده جنگنده برتر عملیاتی حال حاضر جهان ایروشاپ خواندنیهارافال توسط نیروی هوایی و نیروی دریایی فرانسه به خدمت گرفته شده است این جنگنده چند منظوره از آخرین نمونههای سامانههای اویونیک بهره میبرد و سطح مقطع راداری آنآشنایی با جنگنده اف۱۶ فایتینگ فالکن همشهری آنلاین آشناییباجنگندها جنرال داینامیکس اف۱۶ فایتینگ فالکن ۱۶ ، به معنای شاهین مبارز، جت جنگنده چندمنظوره تک موتوره مافوق صوت استنگاهی به جنگنده های نسل اول تا پنجم ایرنا نگاهیبهجنگندههاینسلاولتا ایران در سال بیش از فروند از این هواپیماها را خرید بخش عمده ای از بار پدافند هوایی ایران در جنگ تحمیلی بر دوش ها بود البته به دلیلاف تامکت، آشنایی کامل با پیشرفتهترین جنگنده عملیاتی قرن این موشک ۱۱ متری با سر جنگی ۱۰۰۰ کیلوگرمی در سال ۱۹۶۲ در نیروی هوایی شوروی عملیاتی شد و فقط یک دستور داشت، نابودی ناوهای هواپیمابر امریکا آن راهرآنچه که درباره هواپیماهای فوق سبک و خیلی سبک باید بدانید هرآنچهکهدربارههواپیماهاپایگاه خبری و آموزشی ایده راه اندازی پایگاه خبری به بهمن ۱۳۹ برمی گردد پایگاه خبری با هدف آگاه و حساس سازیگرامن اف۱۴ تامکت ویکیپدیا، دانشنامه آزاد گرامناف۱۴تامکتاین هواپیما از ۱۹۷۴ تا ۲۰۰۶ در نیروی دریایی ایالات متحده به عنوان جنگنده برتری هوایی، هواپیمای رهگیر دفاعی و هواپیمای شناسایی تاکتیکی اصلی این نیرو خدمت کرد اف جامع جامعاین جنگنده نسخه چینی ۱۶ آمریکایی است عکس خبرآنلاین جنگ افزار توسعه این هواپیما در سال ۱۹۸۸ آغاز شد هدف از ساخت جی۱۰ معرفی جنگنده ای بود که توانایی مقابله با تهدید هواپیماهای نسل چهارم شوروی مانند میگ۲۹چرا ایالات متحده جنگنده اف۲۲ رپتور را به هیچ کشوری نفروخت فرارو علم و تکنولوژی اسلحه و جنگ افزار تمایل به حفاظت از اسرار هواپیما، همراه با کاهش چشمگیر تعداد اف ۲۲ های موجود در ابتدا قرار بود ۷۵۰ فروند از آن ها تولید و به کار گرفته شوند

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting