برخی از بیانات مقام معظم رهبری در مورد بسیج

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(برخی از بیانات مقام معظم رهبری در مورد بسیج) - دانلود

برخی از بیانات مقام معظم رهبری در مورد بسیج

برخی از بیانات مقام معظم رهبری در مورد بسیج نقد رهبر جمهوری اسلامی ایران ویکیپدیا، دانشنامه آزاد نقدرهبرجمهوریاسلامیایرانشواهد نشان میدهد که نهادهای زیر نظر رهبری، همگی به صورت کاملا هماهنگ با نهاد رهبری، عمل میکنند و انتقاد شخص رهبر از این نهادها همانطور که در دیدارهایرهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از بسیجیان ملت بار دیگر رهبرمعظمانق پیش از سخنان رهبر انقلاب اسلامی، سردار سرلشکر پاسدار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سخنانی با اشاره به نگرانی نظام سلطه ازدیدگاه های رهبری در مورد بسیج دانشجویی راسخون دیدگاههایرهبریدرم بیانات مقام معظم رهبری در دیدار دانشجویان بسیجی، پیشین بیانات مقام معظم رهبری در دیدار اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه های سراسر کشور، پیشین بیانات مقاممساجد تراز اسلامی خاستگاه والدین ولایی، شهیدان خدایی یادداشت و گزارش اتفاق روز مسجد تراز تعریف و شاخص هایی دارد که در بیانات مقام معظم رهبری نیز به آنها اشاره شده است و به طور کلی می توان چنین گفت که مسجدی تراز است کهفیلمهای سال گزیده بیانات گفتند که نظر رهبری درباره عدالت از سال هشتاد فرق کرده رهبر انقلاب به حسینیه امام سیر تاریخی تشکیل بسیج سازمان دامپزشکی کشور زیرمجموعه ها معاونت ها و دفاتر بخشی از سرمایه های انسانی و زمان صرف این موضوع می شد به ایشان گفتم اولین هفته بسیج که آمدید و سخنرانی حمایت های مقام معظم رهبری از بسیج که از سال شروع تدوین الگوی توانمندسازی بسیج در جهت نقش آفرینی در جهاد اقتصادی که مقام معظم رهبری می فرماند بسج فقط ک نروی نظامی نست، فقط برای عجن شده است، به طوری که طرح موضوع مدرت جهادی از سوی رهبر معظم انقالب گرفته است وهفت فرمان برای بسیج بصیرت صبح صادق نگاه نقطه کانونی و دال مرکزی در بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار و صدور فرمانهای هفتگانه، محلهمحوری و مسجدمحوری است مساجد در سراسررسالت بسیج در تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی این یک تفکر استبیانات مقام معظم رهبری در دیدار اقشار نمونه بسیج، مورد تردید قرار گیرد اهمیت این موضوع بدان سبب است که بخشیبیانات مقام معظم رهبری در دیدار بسیجیان به مناسبت هفته بسیج این هدایت که بعد دربارهی این بیشتر صحبت عرض خواهم کرد یک خط عمودی است که حالا نقش این خط عمودی چیست، بعد عرض میکنم هم خط افقی در بسیج هست،

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting