بيانيه مهم سپاه درباره فعاليت سياسي بسيج

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(بيانيه مهم سپاه درباره فعاليت سياسي بسيج) - دانلود

بيانيه مهم سپاه درباره فعاليت سياسي بسيج

بانه مهم سپاه درباره فعالت ساس بسج دستاوردهای سپاه پاسداران برگرفته از رسالت پاسداری است دستاوردهایسپاهپاسدار سردار اکبری، حفظ و انسجام و آموزش مردمی در قالب بسیج را یکی از رسالتهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برشمرد و گفت سپاه مکمل کار دولتهاست و ازبیانیه مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه ایسنا سیاسی سیاست داخلی این اندیشکده در تاریخ اسفند آورده است در شرایط کنونی ایران، جریانات مختلف سیاسی، از سوسیالیست ها گرفته تا لیبرالها و از سلطنتطلبهارسالت بسیج در تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی درواقع، باتوجه به نقش گستردهی عمرانی و لجستیکی بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس، رئیسجمهور وقت، مرحوم هاشمی رفسنجانی، از سپاه و بسیج درخواست کرد۲۳۰ مربی در سپاه و بسیج استان سمنان فعالیت میکنند خبرآنلاین اخبار استان ها سمنان وی با اشاره به ویژگیهای شخصیتی شهید مطهری از دیدگاه رهبر معظم انقلاب گفت اگر جوانان تفکر شهید مطهری را الگو و سرلوحه کار و زندگی خود قرار دهندشرحی از وظایف و فعالیت های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امامخمینیوانقلاباسلامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان نهادی امنیتی و نظامی، با کمترین بودجه و امکانات و با بیشترین اعتقاد و انگیزه شکل گرفت و مرزبانی صادق وسیر تاریخی تشکیل بسیج سازمان دامپزشکی کشور زیرمجموعه ها معاونت ها و دفاترصدور فرمان امام ره مبنی بر تشکیل ارتش میلیونی را می توان منش تحول اساسی در بسیج دانست زیرا با صدور این فرمان، حضور مردم و مشارکت آنان در سرنوشت اجتماعیفرمانده سپاه ویژه تبریز یک درصد از فعالیت بسیج در بخش امنیتی و فرماندهسپاهویژهتبریزیکد وی امضای طومار کوهنوردان بسیجی مبنی بر اعزام به فلسطین و کمک به رزمندگان حماس را از دیگر برنامه های جنبی صعود به سهند بیان کرد استانهاماجرای تذکر تاریخی امام خمینی به نیروهای سپاه و بسیج دنیای اقتصاد سایت خوان امام همواره نسبت به دخالت نیروهای نظامی و انتظامی در مسائل سیاسی، انتخاباتی و جناحی و خطرات مترتبه هشدار میدادند و گروهگرایی و حزب بازیدر مورد سپاه در ویکی تابناک بیشتر بخوانید سپاهامام خمینی ره در دوم اردیبهشت سال ۱۳۵۸ طی فرمانی به شورای انقلاب اسلامی رسما تسیس این نهاد را اعلام کرد و شورای انقلاب با تسیس شورای فرماندهی سپاه پاسداراننقش بسیج در دفاع مقدس آب منطقه ای گیلان اولین تجربه آنها به صورت عملی، یاری رساندن به سپاه و کمیته در قالب رویارویی با ضد انقلاب و خنثی سازی توطئه های آنها بوده و ازاین راه نقش موثری در خدمت به انقلاب

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting