کارکرد بسیج در نظام اسلامی

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(کارکرد بسیج در نظام اسلامی) - دانلود

کارکرد بسیج در نظام اسلامی

کارکرد بسیج در نظام اسلامی عملکرد بسیج سازمان دامپزشکی کشور زیرمجموعه ها معاونت ها و دفاتراین نقش آفرینی نه تنها در بعد نظامی بلکهدر جهت ارتقا روحیه ی سربازان اسلام و ایجاد امیدواری و افزایش قدرت پایداری درمردم کشورمان نیز بسیار مثر واقع شده و کارکرد کارکردنقش بسیج در شکلگیری تمدن نوین اسلامی روزنامه جوان سیاست اخبار کلی وقتی از نقش کلیدی بسیج برای تحقق تمدن نوین اسلامی سخن میگوییم صرفا موضوع معطوف به عملکرد بسیج نبوده و ویژگیها، ساختار، کارکرد، ماهیت و اهدافخصوصیات بسیجی بسیج کارمندی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه خصوصیاتبسایمان به خدا رابطه مستحکم نیروهای بسیجی با حق تعالی است زیرا بسیج رضایت حق تعالی را مبنای حرکت و فعالیت خود می داند بنابراین مهمترین مشخصه بسیجی مکتبی بودن آنکارکرد بسیج در نظام اسلامی بسیج یک نهاد انقلاب است که از توده مردم و آحاد جامعه تشکیل شده است برخی از جامعه شناسان و صاحبان علم ت معتقدند بسیج برای انقلاب بوجودمی آید، یعنی تودهنقش بسیج در دفاع مقدس آب منطقه ای گیلان بیش از یک سال از صدور فرمان امام خمینی رحمه الله علیه مبنی بر تشکیل بسیج نگذشته بود که رژیم بعثی عراق در تحقق اهداف پلید نظام سلطه جهانی، هجوم همه جانبه خودبسیج ویکی فقه بسیجبسیج یک نهاد اجتماعی و ارگانی انقلابی است که به دستور حضرت امام خمینی در ۵ آذر سال ۱۳۵۸ تاسیس شد برخی ماموریتهای بسیج عبارتند از جذب، آموزش و سازماندهی ارتشبسیج مظهر عزم و ارادهی ملی، مشارکت مردمی و اقتدار جمهوری اسلامی بنابراین فلسفهی وجودی بسیج، حفاظت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در برابر هر نوع تهدیدی اعم از تهدیدهای فرهنگی، امنیتی و نظامی است ویژگیهای کلی بسیج نیرویکتاب بسیج و جایگاه آن در نظام دینی چ گیسوم کتاببسیجوجایگاهآندبسیج، یعنی جهاد همگانی، مستمر، همهجانبه و با همة امکانات به منظور تهدید دشمنان خدا، ایجاد حکومت واحد جهانی، رفع فتنه از عالم و گسترش عدالت در سراسر جهانسازمان و ساختار بسیج بسیج کارکنان دانشگاه الزهرا کارکرد بسیج در نظام اسلامی منشور بسیج کارکنان مسابقات فرهنگی مسابقات فرهنگی اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران گسترش و تعمیق فرهنگ بسیجی در راستای اسلام

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting